menghitung hari...
detik demi detik...

klo di kira2 start drp saat ni...
ada lebih kurang 8 hari je lg
utk aku mengakhiri zaman stady ku kat university..

tp.....
utk melalui 8 hari tu,
rasa mcm 8 tahun...

dlm masa seminggu ni
aku kena abihkan 5 paper utk my final exam...
bygkan......5 paper beb...

tp kan....
naseb la aku punyer tesis dah setel..

fuuuhhh....lega..
tu pon bknnyer mudah..
ada la semggu aku x tdo mlm coz nk siapkan tesis tu..
hmmmm....
bkn senang nk bergelar graduate ni...
mcm2 nk kena lalui...

tp berkat kesabaran aku...
hampir 4 tahun aku blajar kat u ni..
Alhmdulillah, smpai gak aku ke penghujungnya...
tp tu lah..
slagi x setel 5 paper ni,
hati aku x kan senang...uhuhuhu

so,
aku harap sgt korg bg lah sokongan &
doakan lah kejayaan aku n kwn2 aku...
to be success for this final exam!
coz kejayaan ni penting utk kami
meneruskan kehidupan selepas bergelar graduan nanti.

0 comments:

Post a Comment