20 nov 09...
12:48pm...
dah lama x tulis kat blog nie...
rindu plak...heheheh

Assalamualaikum.....
skang ni nak cita ckit ttg kehidupan slps bergelar graduan..
hepi ada, sedih pun ada...
ye lah, ingatkan pas blajar terus bleh keje...
tp susah rupenya...
aku rasa bkn aku sorang je cmni,
rmai lg yg sama nasib ngan aku.. tul x???

bkn x mencari, tp smpai dah x tau nk cari cmne... ;(
x pe lah, mgkin rezki blum berpihak pd aku..
so tggu ja lah...

tp jgn salah paham plak..
pas abih blaja aku ada gak keja,
wlau pun sekejap, janji dpt pengalaman..
aku jadi cikgu ganti utk 2 buah skolah.
1 skolah menengah n 1 lg skolah rendah.
bnyak bezanya sek. ren n sek men nie...
uhmmmm... tp yg penting aku hepi ngaja budak2 tu semua..
wlo pun diorg nakal, tapi memori ngan diorang mmg x dpt aku lupakan
smpai bila2.... ;D
bkn dgn diorg ja, tp dgn semua ckgu2 gak...
bnyak pengalaman n pengajaran yg aku kutip kat sana...
mmg best lah..

skang nie aku tgh usaha cri keja...
x kisah la keje apa pon,
yg penting....kejasama..
eh bkn2, yg penting HALAL... ;)

ok, smpai cni ja lah. nt aku citer lagi..

0 comments:

Post a Comment