salam semua...

ari ni nak citer sikit ttg inteview..

first,
baru2 ni aku di pggil temuduga kpli ambilan januari 2009...
hari rabu 9/12/2009 aritu kat IPGM perlis..
coz P.Islam...
mmmm.... time inteviu aritu, diorg bnyak tnyer pasal pengalaman..
mujur lah aku ade pengalaman ngajar ckit2..
so, aku bantai je lah citer pengalaman aku ngajar dlu,..
hehehhe...
lgi plak ni second intebiu for kpli...
dlu punyer x ckop syarat, x convo lagi...
skang nih ....
x tau la keputusan nye cmne nnt..
moga2 ada rezki lah utk kpli nih.. aminnnn...

yg kedua,
aku dpt lg 1 inteview..
syukur Alhmdulillah...rezki...hehehe..
kali ni inteview untuk jawatan guru mara...
hari rabu ni 16/12/2009...
ni inteview peringkat ke2,
peringkat pertama dah lepas aritu..
kena wat micro teaching..
utk peringkat ke2 ni inteview lisan...
mmm...x tau la cmne..
tp berdasarkan pengalaman kwn2,
diorg ckp utk inteview ni diorang akan tnya ttg pengalaman gak..
mmmm..tp kena prepare gak pasal isu semasa pendidikan n latar belakang mara..
tul x?
hopefully rezki menyebelahiku...
sama2 lah doakan utk kejayaan saya ek...
amiiinnnn...

sape2 ade x pengalaman inteview nih??
bleh la bg tips skit...
heheheh...

0 comments:

Post a Comment